Dagje strand - Reisverslag uit Montefiore dell'Aso, Italië van ItaliereisMooijekind - WaarBenJij.nu Dagje strand - Reisverslag uit Montefiore dell'Aso, Italië van ItaliereisMooijekind - WaarBenJij.nu

Dagje strand

08 Augustus 2017 | Italië, Montefiore dell'Aso

Na het ontbijt is het smeren en inpakken. Op naar ons gereserveerde bed.
Bepakt en bezakt zet Alexander ons voor de deur af. Bed kost € 27 inclusief twee ligbedden, koopje dus.
We installeren ons en dan gaan Claire en ik het water in. De zeebodem loopt heeeeeel langzaam af en een soort dam van rotsen zorgt ervoor dat er geen golfslag en geen gevaar is. Heel relaxt voor Claire en dus voor ons. Al snel heeft Claire Nederlandse vriendinnetjes. We worden dan ook omringt door Nederlanders. dat dan weer wel....
Ineens zien we een bekend gezin van VA. Sabien loopt in een rechte lijn op Claire af, gezellig. Samen met Sandra, Geert-Jan en de kinderen drinken we nog wat op het terras.
De temperatuur wordt steeds aangenamer en we staan helaas op tijd want 20.00 uur start de BBQ avond.
De avond is wederom heel gezellig. We ontdekken dat Geert-Jan een link heeft met NAM en hoop collega's kent. De wereld is klein.
De kinderen rennen rond en springen trampoline. Om half 1 is het toch echt bedtijd.