lunchen op het strand - Reisverslag uit Montefiore dell'Aso, Italië van ItaliereisMooijekind - WaarBenJij.nu lunchen op het strand - Reisverslag uit Montefiore dell'Aso, Italië van ItaliereisMooijekind - WaarBenJij.nu

lunchen op het strand

07 Augustus 2017 | Italië, Montefiore dell'Aso

Ook deze dag begint met geroezemoes. Gelukkig slaapt Claire er wel beter doorheen.
Alexander gaat dapper hardlopen.
Na het ontbijt gaan we weer richting zwembad.
We vertrekken richting de kust, strandclub Garby. Villa Alein gasten krijgen daar 10% korting dus we zien genoeg bekenden. We gaan lekker lunchen en het strand verkennen.
De taal blijft toch lastig, de ober gilt wat en ook de kaart is een raadsel.
We kiezen uiteindelijk voor bruschetta ham, vis voorgericht en vis pasta. Het is goed eten met een fijn glas wijn. Claire kiest veilig voor patat en eet uiteindelijk de ham en mosselen op uiteraard.
Ze verhuren bedden Ibiza stijl, gelijk reservering gemaakt voor morgen.

Voor het diner eten we wat ham en fruit.

De buurman heeft bij de A&P in Noordwijk gewerkt zijn we inmiddels achter. Matthijs heeft inderdaad bekende kop.
Deze beide buren laten ons zien hoe het niet moet; constant ruzie, mopperen, zeuren en schreeuwen naar elkaar. het ontbijt is iedere ochtend een ware strijd.Tent 3 hoort tot de harde kern, ook dat gedrag is best vermoeiend. Goede nieuws is dat beide zaterdag vertrekken.