Paarden en Sushi - Reisverslag uit Grottammare, Italië van ItaliereisMooijekind - WaarBenJij.nu Paarden en Sushi - Reisverslag uit Grottammare, Italië van ItaliereisMooijekind - WaarBenJij.nu

Paarden en Sushi

10 Augustus 2017 | Italië, Grottammare

Om 07.00 uur gaat de wekker want 07.45 uur moeten Alexander en Claire met Geert-Jan, Lisa en Britt naar de manege.
Geheel in tenue vertrekt Claire in opperste staat van opwinding. IK maak van de gelegenheid gebruik mijn boek uit te lezen, genieten.
Na het paardrijden zit er maar één ding op zwemmen! Even afkoelen.

Voor de lunch rijden we naar Grottammara. Daar hebben we een sushi restaurant ontdekt. Ook vandaag is het weer erg warm. Zelfs op het terras aan het strand gutst het zweet van ons lijf.
De sushi is werkelijk geweldig!
Na de lunch gaan we heerlijk uitbuiken onder de parasol. Beetje zwemmen en hangen, zo ontspannen.
Vanavond staat het voetbaltoernooi op het programma. Claire besluit mee te doen. Dapper hoor, voetballen als er veel mensen kijken. De ouders kletsen en moedigen aan, de één wat fanatieker dan de ander.
Het is spannend en ..... het team van Claire wint! Ze is super blij met haar beker. Na het voetballen is het tijd om te zwemmen. Vanavond is het zwembad tot 12 uur ipv 8 uur open. Zwemmen in het donker, de kinderen vinden het prachtig! De ouders kletsen bij met glazen witte wijn. Het is weer een gezellige avond